Lankalauantai. Minulla se on ollut kakkulauantai. Kuinka paljon voi yksi ihminen syödä juustokakkua? Paljon, kun on kyse minusta.
 
 
 

Tuo mangomehu kuorrutus näyttää hieman röpeliäiseltä, johtuen siitä, että se on tehty hyytelösokerilla. Tytär ehdotti, että tee liivatteella, niin on vähemmän sokeria. Mutta eihän se kana munaa kuuntele - edes pääsiäisenä. Huomaa upeat pupujussini: minä ja 4 lastani . No, en ole koskaan ollut kakkumestari, eikä minusta sellaista tule, mutta maistuu aina paremmalta kuin näyttää. Valitettavasti.

Tänään ei siis laihduteltu, mutta arkiliikuntaa on tullut tehtyä: olen eilen ja tänään kävellyt olen vähintään 5 km kumpanakin päivänä. Tytär lähti merille ja hänen ja ex-vävyn koira on minulla hoidossa ainakin huomiseen asti. Karvakuonon ulkoilutan 3 kertaa päivässä ja poika loput.

Eilen, pitkänä perjantaina, siivosin urakalla vaatehuonetta. Tytär (20v) muutti jokunen viikko sitten takaisin kotiin ja vaatehuoneeseen piti raivata tilaa. Kävin Ikeassa ostamassa 172 cm korkean ritiläkorisysteemin ja sen tieltä piti siirtää tavaraa pois.  Jotain vanhaa tavaraa sain heitettyä roskiin, pari pussia kierrätykseenkin, muutoin sijoiteltua muualle. Kun tyttö asui kotona 3 vuotta sitten, tavaramme mahtui hyvin sinne. Vaan nykyään tytön vaatevarasto on jo niin iso, että tiukkaa tekee.

Siivous on arkiliikuntaa parhaimmillaan, minulla ainakin selkä rasittui siinä hommassa kummasti. Huomenna ajattelin siivoskella muitakin paikkoja, sillä kevätaurinko paljastaa kummasti pölypesäkkeitä sieltä ja täältä.


 
 
Wiljami