Löysin Iltalehdestä tämän vatsajumpan. Ajattelin kokeilla sitä heti huomenna. Söin juuri äsken, joten nyt ei voi. Jos jonkun ongelma-alueen omasta kropastani mainitsisin, se olisi ehdottomasti tuo maha. Olen aina kuin kuudennella kuulla raskaana! Mutta en ole, kuopuskin on jo 20 v, joten olisi se aika pommi, jos minä tulisin vielä raskaaksi ;-).

Arvaatkaapa mitä minä tänään tutkailin? Läskien sulattamista laaserilla. Kyllä! Jos minulla olisi n. 3000 euroa ylimääräistä saattaisin jopa käydä tuollaisessa operaatiossa, ja sanoa kiltille lääkärisedälle (oletan, että se on mies), että vyötärö, kiitos! Koska en halua mainostaa näitä toimenpiteitä, en mainitse sivustoa. Löytyy googlesta, kuten mitä tahansa. Ei minulla ole mitään pahaa sanottavaa noista toimenpiteistä, kukin tavallaan. Minä(kin) olisin onnellisempi, jos minulla olisi vyötärö. Tai ei, olisin onnellinen, kun minulla olisi vyötärö, mutta muutoin asia ei elämääni tekisi onnellisemmaksi. Helpommaksi kyllä, kun menisi tuo vyötärönnappi kiinni helpommin ;-).

Aamupaino oli 78,3 kg joten taas ollaan aloituskuopissa! ruumis on tainnut jo oppia näihin lukemiin eikä anna periksi. Tai sitten minä en vain opi - mutta periksi en anna. Tästä mennään alaspäin. Hitaasti mutta sisulla kuitenkin.

Aloin taas pyöräilemään töihin, 30 km päivässä. Toivottavasti ilmat suosivat eikä satu haavereita, sillä kyllä tuo matka poljettuna vaikka kuinka hitaasti kuluttaa huomattavasti enemmän kaloreita kuin bussissa istuminen.